Mystery shopping
Klantenbediening is een onderschat bedrijfsonderdeel. Er wordt vaak flink geïnvesteerd in klantenwinning, terwijl optimalisatie van het klantencontact juist kan zorgen voor een forse rendementsverbetering. Dat stukje extra service geeft uw bedrijf een duidelijke meerwaarde ten opzichte van de concurrentie. Daarom is het goed om te weten hoe uw medewerkers presteren op het gebied van service, klantgerichtheid en verkoop. K&A Consultants helpt u daarbij; via ons Mystery Concept.
Wij kruipen in de huid van uw klanten en prospects en benaderen uw medewerkers. Dat kan op verschillende manieren: via bedrijfs- of winkelbezoek, telefonisch contact of per e-mail. Onze bevindingen verwerken wij in een uitgebreide, vakkundige rapportage waarmee u verder kunt. Wij reiken u de mogelijkheden aan voor een beter klantcontact, zodat uw medewerkers klantgerichter kunnen werken en het serviceniveau automatisch verbetert.
Uw medewerkers krijgen een beter inzicht in de contacten met de klant; de motivatie achter een negatieve ervaring wordt duidelijk, waardoor de oorzaak kan worden aangepakt. Uw personeel zal vervolgens klant- en servicegerichter te werk gaan.
Natuurlijk wordt uw bedrijfsresultaat niet alleen bepaald door klantgerichtheid. De algemene presentatie van uw onderneming en de sfeer op de werkvloer (ziekteverzuim) zijn eveneens belangrijke onderdelen voor een succesvolle onderneming. K&A Consultants biedt binnen het Mystery Concept ook onderzoeksmogelijkheden naar interne fraude. Hoe wordt het kassa- en registratiesysteem gebruikt en hoe fraudegevoelig zijn de (financiële) processen binnen uw bedrijf? K&A Consultants licht uw bedrijf desgewenst grondig door.